ارزو هایی که به خاک سپرده شد


آرزوهایی که به خاک سپرده شد

با شهادت ساجده شمار کودکانی که به دست نیروهای آل‌خلیفه به شهادت رسیده‌اند به شش تن رسید. .همه این جنایات در حالی اتفاق می‌افتد که عربستان سعودی برای بار چندم  نسبت به هر اتفاقی که امنیت و ثبات را در بحرین به خطر بیندازد هشدار داده است.

ساجده فیصل؛ شهیده‌ای که تنها 5 روز داشت، پس از آنکه مزدوران رژیم به منزل خانواده وی در منطقه البلاد القدیم گازهای سمی پرتاب کرده بودند، دچار خفگی شد و به خیل شهدای انتفاضه مردم بحرین پیوست.....

برای دیدن ادامه مطلب لینک ادامه در زیر را کلیک نماید .



ساجده فیصل؛ شهیده‌ای که تنها 5 روز داشت، پس از آنکه مزدوران رژیم به منزل خانواده وی در منطقه البلاد القدیم گازهای سمی پرتاب کرده بودند، دچار خفگی شد و به خیل شهدای انتفاضه مردم بحرین پیوست.

باز هم فریاد مظلومیت؛‌ بازهم ندای غربت و باز هم طنین آیه بای ذنب قتلت؛ باز هم در نیا تاریخ تکرار می‌شود و کودک معصوم و مظلومی برای نشان دادن سفاکی ستمگران قربانی می‌شود اما این‌بار نه روی دستان پدر و نه با تیر سه شعبه بلکه با گاز سمی و در اوج مظلومیت.

باز هم مادری داغدار شده و به روی پیکر کودکش خاک می‌ریزد و پدری  با چشم گریان و دلی سوزان پیکر معصومه‌اش را زیر خاک می‌کند.

شهیده ساجده فیصل؛ کوچک‌ترین شهید انتفاضه بحرین در روز عاشورا در یکی از خانواده‌های مقیم منطقه "البلاد القدیم" دیده به این جهان گشود. پدر و مادر ساجده در شوق تولد فرزندشان بودند که یکباره جنایت آل خلیفه و آل سعود رویارویی این پدر و مادر را به کابوسی بزرگ تبدیل کردند.

آری شهیده ساجده فیصل اسیر ظلم طاغوتیان شد. پزشک معالج این نوزاد 5 روزه، علت شهادت وی را استنشاق گازهای سمی تشخیص داد؛ چرا که نیروهای وابسته به رژیم آل‌خلیفه برای سرکوب انقلابیون این منطقه اقدام به شلیک گازهای اشک آور و سمی به سمت آنها کردند که این موضوع موجب شهادت ساجده شد.

ساجده 5 روزه شهیده شد. شهادت کودک معصوم 5 روزه اوج خونخواری رژیم آل خلیفه را نشان می‌دهد که این‌بار با شلیک گازهای سمی که به گفته متخصصان در اماکن بسته و مناطق مرطوب کشنده است،  انجام شد.

 

فعالان حقوقی و شخصیت های سیاسی بحرینی خواستارمحاکمه مقامات رژیم آل خلیفه به اتهام نقض حقوق بشر و ارتکاب جنایات گسترده علیه مردم بحرین در دادگاه های بین المللی شدند. اما انگار که گوش شنوایی در دنیا نیست و جهان چشمان بسته خود را نمی خواهد باز کند و گویی همه امید، پس از خدا به دستان قدرتمند مردم بحرین است که جانیان را به زودی به دادگاه‌ محاکمه بکشانند.

البته شهادت کودکان نیز موضوع تازه ای نیست چرا که چندی پیش یک کودک شش ساله بر اثر تنفس گاز اشک‌آوری که از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه به سوی تظاهرکنندگان در یک منطقه مسکونی شلیک شد، جان خود را از دست داد. با شهادت ساجده شمار کودکانی که به دست نیروهای آل‌خلیفه به شهادت رسیده‌اند به شش تن رسید.

همه این جنایات در حالی اتفاق می افتد که عربستان سعودی برای بار چندم  نسبت به آنچه به خطر انداختن امنیت و ثبات در بحرین خواند، هشدار می دهد و تاکید می کند که همواره در کنار پادشاه و رژیم آن خواهد ایستاد.

گویی همه ظلم دستان خود را در دستان هم فشرده اند و می خواهند نگذارند که بحرین تبدیل به مصر و لیبی شود.اما شهادت ساجده‌ها نشان از استیصال رژیم بی رحم و سنگدل ال خلیفه دارد و اینکه از روزشمار پایان عمرآل خلیفه و حکومتش  چیز زیادی بافی نمانده و سرعت حرکت این رژیم منحوس به سمت ارابه مرگ بالا رفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد