صرفا یک جریان انحرافی؟!

قطار پرشتاب جریان فاسد فکری آقای ساحر در حال حرکت است و هنوز هم عده ای از ما نمی دانیم که موضع مان نسبت به موضوع تا چه حد در راستای دیدگاه رهبری است..!














به ادامه مطلب مراجعه نمائید

سایت های منتسب به مشایی روز به روز صریح تر و هتاک تر از قبل اراجیف می بافند و بزرگانی چون آیت الله العظمی مصباح را (همچون سابق) به باد اهانت می گیرند و با وجود اشارات و بیانات مکرر حضرت آقا حفظه الله موضع ولاییون هنوز هم نگران کننده است.

خیلی از ما هنوز هم جاهلیم به این که حمایت آقا از ابتدای کار این دولت تاکنون فقط وفقط برحسب انقلابی عمل کردن دولت بود نه سفرهای استانی رییس جمهور! اگر سالم نگاه کنیم خواهیم دید که سطح پشتیبانی رهبری در دولت های گذشته نسبت به این دولت تفاوت چندانی نداشته و هر آنچه حمایت بیشتر تلقی می شود فقط میزان حرکت مثبت دولت در خط افکار امام راحل بوده است.

بعد از افاضات جنجالی و مضحک مشایی درباره مردم اسرائیل حضرت آقا استارت پیش گیری و دفع خطر مهم در راه را زدند اما همان موقع سر و صدایی شد که صداوسیما را برداشت و در کشور غلغله ای به پا کرد. اما بعد از آن فقط تفکر ضد دولتی در کشور تقویت شد. همان چیزی که حضرت آقا در جمع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هشدار دادند: «من اعتقاد به نصح دارم ... منتها مراقب باشند که یک جهت گیری عامی برای زمین زدن دولتی که حالا نسبت به شعارهای انقلاب وفادار است، نسبت به رهبری اظهار اطاعت می کند و چه و چه، ایجاد نشود، به آن حرکت کمک نشود... "

اما آن چنان که باید توجه نشد و اکنون مدتی است که جمع کثیری از ما از خواب غفلت برخاسته ایم ولی اکنون زمان جبران رسواگری های گذشته وی نیست همانطور که آقا در ۱۴ خرداد امسال اشاره چندانی به جریان انحرافی نداشتند و تنها در مواردی با ابلاغ پیام عبور ملت از گردنه های خطرناک و زیر پا گذاشتن اخلاق به نام انقلابی گری و عدالت خواهی به اهل فن فهماندند که اکنون مسئله اصلی این جریان نیست و این قضیه را با ذره بین افکار شخصی درشت نکنید.

امروز وظیفه هرکدام از ما کنترل آرام و بصیرت آسیب شناسانه از این جریان خطرناک است. جریانی که خودمان با بی بصیرتی مان ساختیم و آنقدر کورکورانه به تشویق و مدح رییس جمهورمان پرداختیم تا از او بتی ساختیم که امروز فرمایشات آیت الله مصباح هم در ایشان موثر نیست و گویا چشمی نیست که ببیند علمای ما برای بصیرت بخشی تا کجا دارند از خویش هزینه می کنند. حقیقت تلخی است اما باید بدانیم که جفای ما در برابر جبهه مخالف که تخریب بدون مرز را سرلوحه قرار داده بود چیزی کم نداشت!

اما درحال حاضر که حتی ولاییون هم نسبت هایی اراجیف گونه به رییس جمهور می دهند و به خروج وی از خط ولایت اذعان دارند(!)، جای هوشیاری ویژه است که خط کفر و سحر و تزویر از مسیر روشن ولایت پذیری جدا گردد. در غیر این صورت ما نیز خدای نخواسته همرنگ صدای امریکاها می شویم بی آنکه خود این را بدانیم و این همان چیزی است که برایش نذر و نیازها کرده است بی بی سی!

نظرات 1 + ارسال نظر
قنبر جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام ما با ولایت زنده ایم

سلام همه ما به عشق ولایت زنده ایم
با تشکر
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد