ظرافت مبارزه

ظرافت مبارزه...

 

به نظر می رسد در مبارزه با جریانک انحرافی بوجود آمده در بستر دولت خطاهایی داشته ایم. به اینها می گویم جریانک چون ملغمه نامرتبی از عقاید، افراد کم و در حال ریزش، بدون عقبه ای در انقلاب اسلامی و مرتبط با رمال و جن گیر و ... می باشند. ملغمه نامرتبطی از ایده های آخرالزمانی، ملی گرایی و کوروش ستایی، هولوکاست ستیزی و علاقه به دوستی مردم اسراییل و نهایتا تز اسلام بدون روحانیت و مرجعیت نشانه ناهمسازی ایدئولوژیک در این جریان انحرافی است...



در یادداشت «فرد کوچک دولت، مسئله اصلی مملکت!» به این مهم دست یافتیم که فلانی مسئله اصلی نیست و نکاتی را در ضمن برداشت از موضع گیری های مقام معظم رهبری اشاره کردیم. در این یادداشت باز به همین مهم یادآوری کرده و توجه شما را در مبارزه با وی و جریانکی که بدنبال دارد به ظرافت هایی جلب می کنم.

ولی معظم فقیه در خطبه های نماز جمعه بعد از دوماه از موضع گیری آقای میم در مورد مردم اسرائیل، خطاب به کسانی که این موضع گیری خطا را به مسئله اصلی کشور تبدیل کردند بیان داشت: کسی حرف خطایی زده است، چرا اینقدر به آن می پردازید. بعد از آن در ماه رمضان سال 1389 در دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، دانشجویی با تمام حرارت بیان داشت که آقای رئیس جمهور ما با شما هیچ عهدی نداریم اگر دست چپ و راست شما اصلاح نشوند ..... و جمعیت یکباره تکبیر فرستادند. حضرت آقا در سخنانشان با اشاره به گفته این دانشجو بیان داشتند: مراقب باشید، مسائل فرعی و دست چندم را بجای مسئله اصلی در کشور قرار ندهید.

و بالاخره در جریان رفت و برگشت وزیر اطلاعات به کابینه دولت حضرت آقا، در مذمت کسانی که در خارج و داخل به جنجال آفرینی مشغول بودند بیان داشت: ببینید بخاطر یک مسئله نچندان مهم چگونه به جنجال آفرینی پرداختند، متأسفانه برخی ها هم در داخل به نقد و تحلیل این و آن دست زدند. بعد از آن هم اضافه کردند: ملت و رهبری از خط دولت که خط خدمت و کار و تلاش است حمایت می کند.

در دیدار مجلسیان در خرداد 1390 هم فرمودند: شاکله دولت خوب است.

از این موضع گیری ها و بیانات آقا معلوم می شود که:

1)     هرچند این فرد کوچک انحراف دارد اما نباید با پررنگ کردن وی، خط اصلی دولت را منحرف دانست بلکه باید از دولت حمایت کرد.

2)     هرچند این فرد کوچک انحراف دارد اما نباید با پرداختن به مسائلی که مطرح می کند، وی را در افکار عمومی مهم جلوه داد.

3)     با توجه به وجوب امربه معروف و نهی از منکر باید انحرافات این شخص بصورت غیر رسانه ای تذکر داده شود.

4)     با توجه به اینکه حضرت آقا انتشار اختلافات روسای قوا را حرام دانستند، سیاسیون نباید با پررنگ کردن نقش این فرد کوچک، اخبار و تحلیل هایی که نشانه ای بر اختلافات ایشان است را نقل کنند.

5)     با توجه به دخالت مستقیم آقا در مسئله وزیر اطلاعات و تذکرات ایشان به کارهای دولت و همچنین تمجید ها و حمایت های ایشان از شاکله دولت در دو سال اخیر، (همچنین زیر بار خواسته های رئیس جمهور نرفتن) کاملا مشخص است که ایشان مسامحتا شخص رئیس جمهور و دولت ایشان را مدیریت می کند.

و اما خطایی که ما در مبارزه داشتیم؛

در فرآیند واکنش به اظهارات و عقاید انحرافی فرد کوچک دولت، در حالیکه هنوز بطور کامل رسانه ای نشده و به گوش عامه مردم نرسیده، مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس و سایت ها و خبرگزاری ها وارد عمل شده و فضای کلی خبری کشور را به همان عقیده ای که فلانی ابراز کرده معطوف می دارند. آنگاه به نظر شما مسئله اصلی کشور که حضرت آقا می فرمایند، نگذارید به این سمت بیاید، چه می شود؟؟؟؟

بنده ظن قریب به یقین دارم وقتی همه خواص و رسانه ها و مبارزان جنگ نرم، به یکباره عَلَم مخالفت با فلانی را بلند می کنند در حقیقت در پازل از پیش طراحی شده وی بازی می کنند و آن چیزی نیست جز رسانه ای شدن و در نتیجه مشهور شدن.... که در مقابل فرد کوچک دولت هم از خود دفاع کرده و بعد شکایت حقوقی از کسانی که به وی نسبت خلاف داده اند تنظیم می کند و باز این دور ادامه می یابد.

حتی اجازه بدهید پیش تر بیایم...... شاید همه کسانی که به عقیده و بیانی که فلانی مطرح کرده، مثلا مکتب ایرانی، می پردازند بنوعی همان خواسته ای که وی داشته را پررنگ کرده اند، یعنی مردم و افکار عمومی در مورد مکتب ایرانی فکر کنند. در حالیکه 30 سال پیش به این انحرافات فکری توسط بزرگوارانی همچون مطهری و بهشتی، پاسخ داده شده است.

و اما ظرافت هایی که باید در مبارزه با جریانک انحرافی اِعمال کنیم:

1)     رسانه ای شدن یکی از اهداف استراتژیک ایشان است که بوسیله سایت های خبری یک شبه، تغییر در نیروی انسانی روزنامه ایران و سایت ایران آنلاین، شکایت از رسانه های مخالف و مطرح کردن عقاید جنجالی بطور فصلی، قابل استنباط است. بنابراین حرکت اولیه ما عدم رسانه ای کردن سرشاخه ها و عقاید ایشان است.

2)     توجه به شاکله دولت یعنی توجه به کابینه و کارهایی که از سوی دولت انجام می گیرد که مورد تایید حضرت آقا هم هست و برجسته کردن آن در افکار عمومی؛

3)     جداسازی ظریفانه رئیس جمهور از جریان انحرافی و تلقین این موضوع در افکار عمومی؛ بطور مثال حاج منصور ارضی در یکی از برنامه های هیئت خود با لحنی دلسوزانه بیان داشت (قریب به مضمون): آقای احمدی نژاد باز هم هیئت ما بیا... دوستت داریم...

4)     باید مراقب باشیم که مبارزه ما در خط رهنمودهای آقا شکل گیرد تا در مدیریت ایشان بر رئیس جمهور خللی ایجاد نشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد